Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Literacy in a PLC at Work(R): Guiding Teams to Get Going and Get Better in Grades K-6 Reading (Implement the PLC at Work(R) process to support student proficiency in literacy)

  • Formāts: 192 pages
  • Izdošanas datums: 13-Apr-2023
  • Izdevniecība: Solution Tree Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781951075538
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 32,57 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 192 pages
  • Izdošanas datums: 13-Apr-2023
  • Izdevniecība: Solution Tree Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781951075538

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Explore how to provide equitable literacy instruction and assessment so every student masters essential standards. The authors help K–6 educators navigate reading and writing instruction through the lens of Professional Learning Communities at Work®. Learn strategies for utilizing data as collaborative teams to answer the four critical questions of learning, and access templates and protocols to improve literacy for all.


This book will help K–6 teachers and reading specialists:
  • Analyze and improve their current literacy practices, curriculum, and instructional focus within the context of a PLC at Work
  • Create or curate common formative team literacy assessments for learning targets
  • Structure a supportive master schedule that allows for daily team collaboration and systemwide response
  • Understand the components of a comprehensive literacy instructional block
  • Create progress-monitoring tools and focused reading interventions and extensions

Contents:
Introduction
Chapter 1: Take Collective Responsibility and Work Interdependently
Chapter 2: Ensure a Guaranteed and Viable Curriculum
Chapter 3: Assess and Monitor Student Reading Growth With Ongoing Assessment
Chapter 4: Measure Evidence of Individual and Collective Teacher Practice Effectiveness
Chapter 5: Support Systematically With Targeted Acceleration, Interventions, and Extensions
Afterword: TEAMS Can Transform Literacy Outcomes for Students
Appendix A: TEAMS Process Protocols
Appendix B: TEAMS Templates
References and Resources
Index