Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Literacy Practices and Perceptions of Agency: Composing Identities

(University of Louisville)
  • Formāts: 218 pages
  • Izdošanas datums: 06-Jul-2017
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781317212911
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 50,08 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 218 pages
  • Izdošanas datums: 06-Jul-2017
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781317212911

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

In this book, Bronwyn T. Williams explores how perceptions of agency—whether a person perceives and feels able to read and write successfully in a given context—are critical in terms of how people perform their literate identities. Drawing on interviews and observations with students in several countries, he examines the intersections of the social and the personal in relation to how and, crucially, why people engage successfully or struggle painfully in literacy practices and what factors and forces they regard as enabling or constraining their actions. Recognizing such moments and patterns can help teachers and researchers rethink their approaches to teaching to facilitate students’ sense of agency as writers and readers.

Preface ix
Acknowledgments xv
1 Introduction: Perceiving Agency in Literacy Practices
1(14)
2 A Feeling for Literacy: Emotions and Dispositions
15(22)
3 We Are Our Stories: Literacy, Memory, and Narrative
37(22)
4 Writing for the World: Motivation, Control, and Meaning
59(24)
5 Respect and Response: Literacy, Relationships, and Community
83(20)
6 Strange New Worlds: Rhetorical Knowledge
103(20)
7 A Sense of Where You Are: Literacy, Place, and Mobility
123(20)
8 The Stuff That Literacy Practices Are Made Of: Technology
143(18)
9 Metamorphosis Hurts: Literacy, Transformation, and Resistance
161(20)
10 Agency in, and Beyond, the Literacy Classroom
181(10)
Index 191
Bronwyn T. Williams is Professor of English and Director of the University Writing Center, University of Louisville, Kentucky, USA.