Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Literacy in the Secondary School

Edited by (University of Warwick, UK), Edited by (University of Exeter, UK)
  • Formāts: 192 pages
  • Izdošanas datums: 25-Feb-2014
  • Izdevniecība: David Fulton Publishers Ltd
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781134117970
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 40,06 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 192 pages
  • Izdošanas datums: 25-Feb-2014
  • Izdevniecība: David Fulton Publishers Ltd
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781134117970

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

First Published in 2000. Literacy is on the agenda in a big way in the United Kingdom. The principal target of the National Literacy Strategy from 1997 till the middle of 1999 was the practice of teaching literacy in primary classrooms. From 1999, however, the target has broadened and now clearly encompasses secondary school teaching as well. Very few secondary teachers, even of English, have received any substantial training in literacy work and, if they are to respond in the best way possible to current initiatives, they need help - help of a very practical nature which enables them to introduce more effective attention to literacy into their subject teaching. The aim of this book, is to provide an account of the good practice encountered by the authors, and offer some valuable practical support to secondary schools and teachers.
Contributors v Acknowledgements viii Introduction ix The current context -- a brief history 1(14) Maureen Lewis David Wray Extending literacy: learning and teaching 15(14) David Wray Maureen Lewis Theory into practice: strategies to support literacy development 29(22) Maureen Lewis David Wray Are we having any effect? 51(18) Penny Manford Making sense of the world: language and learning in Geography 69(22) Douglas Greig Writing about development 91(10) Bob Jones Diane Swift Dennis Vickers The EXEL Project in a secondary school 101(12) Penny Travers Introducing guided reading into Year 7 English lessons 113(10) Karen Kitt The LITDOC -- a collaborative approach to literacy 123(10) Barbara Hersey Putting literacy on the secondary agenda 133(16) Maggie Croxford Val McGregor A whole-school literacy policy-Making it work 149(18) Maureen Lewis David Wray Appendix 1: Contact list for Key Stage 3 literacy pilot projects 167(2) Appendix 2: Key Objectives for Year 7, taken from The National Literacy Strategy Framework for Teaching 169(4) References 173(6) Index 179
Edited by Lewis, Maureen; Wray, David