Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Making Conversation in Modernist Fiction

Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 40,51 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Making Conversation in Modernist Fiction examines the role of character dialogue in key works of Anglo-American modernism. Through close analysis of texts including The Ambassadors, The Sun Also Rises, “The Dead,” The Sound and the Fury, Absalom, Absalom!, The Waves, Between the Acts, “Melanctha,” and Cane, the book documents the ways in which some of the most canonical British and American modernist authors transformed the conventions traditionally used to render talk in fiction.
If historically dialogue had been treated as a subordinate element in fiction—a tool for developing character or advancing plot—this book demonstrates that writers such as Henry James, Ernest Hemingway, James Joyce, William Faulkner, Virginia Woolf, and Gertrude Stein would increasingly emphasize it as a poetic structure in its own right. In this way, Alsop argues, modernist writers “make” conversation in radically new ways and for a diverse range of expressive and communicative ends. Over the course of five chapters that explore this previously overlooked avenue of modernist innovation, Making Conversation offers readers a radical new paradigm not only for understanding fictional talk but also for interpreting some of the most celebrated examples of early twentieth-century narrative.
 


Uncovers the diversified role dialogue played in early twentieth-century fiction.