Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Making Sense of Natural Disasters: The Learning Vacuum of Bushfire Public Inquiries

  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 08-Mar-2022
  • Izdevniecība: Springer Nature Switzerland AG
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783030947781
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 47,58 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 08-Mar-2022
  • Izdevniecība: Springer Nature Switzerland AG
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783030947781
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book examines the ways in which emergency management organizations make sense and learn from natural disasters. Examining recent bushfires in Australia, it demonstrates that whilst public inquiries that follow such disasters can be important for learning and change, they have ultimately created a learning vacuum insofar as their recommendations repeat themselves. This has kept governments and society focused on learning lessons about the past, rather than for the future. Accordingly, this book recommends a new approach to sensemaking and learning focused on prospective planning rather than retrospective recommendations, and where planning for the future is seen as the shared responsibility of the government, society, and the emergency management community in Australia and beyond.

Chapter
1. Introduction.
Chapter
2. Learning as sensemaking.
Chapter
3. Bushfires and Public Inquiries: A Case Study of Victoria.
Chapter
4.
Sensemaking and Learning from Public Inquiries.
Chapter
5. Discussion and
Conclusions.
Graham Dwyer is Course Director at the Centre for Social Impact at Swinburne University of Technology, Melbourne, Australia. His research has been published in leading journals such as Organization Studies, Human Relations, Management Learning, and the International Journal of Disaster Risk Reduction.