Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Making Time for Social Studies: A Four-Step Process for Unit Planning in the Elementary Classroom (Implement engaging social studies units.)

  • Formāts: 176 pages
  • Izdošanas datums: 17-Dec-2024
  • Izdevniecība: Solution Tree
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781960574954
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 28,74 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 176 pages
  • Izdošanas datums: 17-Dec-2024
  • Izdevniecība: Solution Tree
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781960574954

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Elementary social studies teachers often struggle to make time to teach social studies. In her book, Rachel Swearengin shows how this can be done in all elementary classrooms with the right tools. Her unit planning process supports teachers as they unpack social studies standards, providing them with strategies and practices specific to social studies that promote students’ participation and lasting interest.


Grades K–5 teachers can use this book to:
  • Apply the claim-evidence-reasoning (CER) approach to their assessments
  • Employ key practices to ensure an enduring understanding of social studies standards
  • Learn primary source analysis strategies to use with students
  • Receive completed sample and planning templates for the K–2 and 3–5 grades
  • Create their own social studies units and daily lesson plans using their completed planning templates
  • Select grade-appropriate primary and secondary sources and understand the use of each

Contents:
Introduction
Chapter 1: Step 1—Unpacking Social Studies Standards
Chapter 2: Step 2—Creating Assessments
Chapter 3: Step 3—Choosing and Analyzing Primary Sources
Chapter 4: Step 4—Choosing and Analyzing Secondary Sources
Chapter 5: Turning Your Unit Into Daily Lesson Plans
Epilogue
Appendix A
Appendix B
References and Resources
Index