Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Man of Letters as a Man of Business

  • Formāts: 38 pages
  • Izdošanas datums: 08-Jan-2024
  • Izdevniecība: Double 9 Books LLP
  • ISBN-13: 9789364286039
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 0,80 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 38 pages
  • Izdošanas datums: 08-Jan-2024
  • Izdevniecība: Double 9 Books LLP
  • ISBN-13: 9789364286039
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

"e;The Man of Letters as a Man of Business"e; by William Dean Howells explores the intersection of literary careers and business practices in 19th-century American literature. The book provides a critical examination of how literary professionals navigate the commercial aspects of their careers while maintaining their artistic integrity. Howells delves into the challenges faced by authors as they balance their roles as creators of literature with the demands of publishing and commercialism. The narrative addresses the professionalism required in the literary field, including the business side of publishing, such as editing, marketing, and managing one's literary reputation. The book offers insights into the literary market and how it influences the success and financial stability of writers. It critiques the impact of commercial interests on literary criticism and cultural commentary, highlighting the tension between artistic values and business ethics. By examining the role of the author-entrepreneur, Howells sheds light on the complexities of maintaining a successful literary career in a market-driven environment. "e;The Man of Letters as a Man of Business"e; provides a thoughtful exploration of the practicalities.