Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Management Decisions for Advancing Sustainability Entrepreneurship

Edited by , Edited by , Edited by
  • Formāts: 309 pages
  • Izdošanas datums: 07-Nov-2024
  • Izdevniecība: Cambridge Scholars Publishing
  • ISBN-13: 9781036413712
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 117,71 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 309 pages
  • Izdošanas datums: 07-Nov-2024
  • Izdevniecība: Cambridge Scholars Publishing
  • ISBN-13: 9781036413712
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

The book is a comprehensive exploration of the evolving landscape of sustainable entrepreneurship. Edited by esteemed academics and professionals, this book delves into critical aspects shaping the intersection of sustainability and entrepreneurship.From unveiling the influence of organizational citizenship behavior on sustainable business practices to examining the role of technology in optimizing work-life balance for entrepreneurs, each chapter offers unique insights. Contributors analyze the impact of monetary policy on sustainable economic development, explore factors affecting female entrepreneurs in family businesses, and investigate the adoption of sustainability performance and social media marketing for business growth. With a focus on empowerment through education, investment dynamics, and the transformative potential of AI-driven commerce recommendations, this book provides a holistic view of sustainable entrepreneurship. Case studies and analyses span diverse domains, including rural entrepreneurship, marginalized ventures, and sustainable consumer behavior.
Sanjay Taneja is an Associate Professor in Research at Graphic Era University in Dehradun, India, and an Affiliate Professor at Usak University in Turkey.Pawan Kumar has more than eighteen years of experience as an academician, researcher, innovator, and quality assessor, and currently works as a Professor at the University School of Business, Chandigarh University, Mohali, India. Rajesh Tiwari is a Professor-Academic Coordinator and Chair Head-Finance at Department of Management Studies, Graphic Era Deemed to be University, Dehradun, India. Ercan Özen is Professor of finance in the department of Finance and Banking, Faculty of Applied Sciences, at the University of Uak, Türkiye.