Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Management of International Tourism (RLE Tourism)

(Hong Kong Polytechnic University), , (University of Leeds, UK)
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 55,09 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

International tourism is one of todays major growth industries necessitating increasingly more sophisticated management techniques. In the light of this expansion and growing significant economic importance, this book provides a comprehensive overview of international tourism, placing particular emphasis on the management of tourism.

The subject coverage of the book is wide-ranging: the authors examine the following issues:











the impact of environmental issues on tourism management





tourism demand and forecasting





the key methods of operation of companies within the industry





the functional areas of marketing, finance, organization and staffing





research and innovation





corporate strategy.

The book will be of value and interest to both students and academics, as well as managers in the fields of tourism, travel, hospitality and consultancy.
List of tables
ix
List of figures
x
Preface xi
1 The environment of international tourism
1(22)
2 The international tourism industry
23(12)
3 Tourism demand
35(26)
4 Methods of operation
61(19)
5 The international marketing of tourism
80(23)
6 Finance and control
103(26)
7 Organization and staffing
129(17)
8 Research and innovation
146(21)
9 Corporate strategies for international tourism
167(18)
10 International tourism: the future
185(13)
References 198(8)
Index 206
Multivolume collection by leading authors in the field