Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Managing Legitimacy: A "e;Salvage"e; Organizational Ethnography of a Private Tutorial Center in Beijing

  • Formāts: 150 pages
  • Izdošanas datums: 31-Dec-2024
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781040300510
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 50,08 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Bibliotēkām
  • Formāts: 150 pages
  • Izdošanas datums: 31-Dec-2024
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781040300510

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

From an out-of-school perspective, the book studies private supplementary tutoring, also widely known as shadow education within the Chinese education landscape.

The author presents an organizational ethnography of Smart English, a private English tutoring center in Beijing. Using the concept of “organizational legitimacy” from organizational institutionalism as its framework, the study provides a detailed account of the center’s daily operations. It examines how the organization manages its legitimacy while navigating regulations, providing private supplementary tutoring, and addressing public skepticism. The book documents the typical operations of such institutions in mainland China before stringent regulations disrupted their activities, serving as a “salvage” record.

This book enriches educational ethnographies and will appeal to academics of shadow education, Chinese education, and ethnography.



From an out-of-school perspective, the book studies private supplementary tutoring, also widely known as shadow education within the Chinese education landscape.

1: Introduction 2: Fieldwork and Field Site 3: Response to Government Regulations: Gaining and Maintaining Regulatory Legitimacy 4: Providing Customer-Satisfied Services: Gaining, Maintaining, and Repairing Legitimacy 5: Self-media Advertising: Dispelling Public Doubts 6: Summary, Discussions, and Policy Implications

Zhen Tao is currently the Assistant Professor (Teaching) at the School of Humanities and Social Science and the Warden of Minerva College at The Chinese University of Hong Kong, Shenzhen. His research interests include education policy, shadow education, and higher education.