Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Marketing Geography (RLE Retailing and Distribution): With special reference to retailing

  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 55,09 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book is concerned with the spatial aspects of the distributive trades. It provides a comprehensive insight into the relationship between consumer demand and retail supply in the context of both recent business trends and increasing planning controls. It unites a wide variety of theories and techniques to the practical problems confronting businessmen and planners and draws together the findings of a vast research literature on the geography of retailing. Extensive comparisons are drawn between conditions in North America and Western Europe.

Originally published 1976.

‘A valuable and welcome undergraduate textbook.’ Environment and Planning

‘Recommended unreservedly to managers and planners in the distributive trades and to all those who are concerned with the implications of current trends in the provision of shopping facilities.’ Retail Distribution and Management

Recenzijas

A valuable and welcome undergraduate textbook.- Environment and Planning

Recommended unreservedly to managers and planners in the distributive trades and to all those who are concerned with the implications of current trends in the provision of shopping facilities.- Retail Distribution and Management

List of illustrations. List of tables.
1. The Scope of Marketing
Geography
2. Traditional and Theoretical Frameworks of Study
3. Growth and
Developments in the Distributive Trades
4. National and Regional Systems of
Centres
5. Business Land Uses Inside the City
6. Changes in the Urban
Business Pattern
7. Consumer Behaviour and Space Preferences in Shopping
8.
Forecasting and Allocation Techniques
9. Store Location and Store Assessment
Research
10. Conclusion. Index