Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Marketing Higher and Further Education: An Educator's Guide to Promoting Courses, Departments and Institutions

  • Formāts: 153 pages
  • Izdošanas datums: 06-Dec-2012
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781136609411
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 58,85 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 153 pages
  • Izdošanas datums: 06-Dec-2012
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781136609411

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

A manual for anyone wishing to market higher or further education. It offers business-oriented guidance for readers whose main preoccupation may not be marketing itself, but who nonetheless need access to promotion skills, and it covers theory, practice and case studies.
Why market?; training or education; the essence of marketing education; research; developing a marketing position; public relations; making partnerships work; managing the project; fund raising and financing marketing; local, national and international marketing; students recruitment; product development - offering the students the courses they want; quality offered; exploring the power of learning relationships; auditing success.
Paul Gibbs, Michael Knapp