Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Marketing Libraries in a Web 2.0 World

Edited by , Edited by
  • Formāts: 175 pages
  • Sērija : IFLA Publications
  • Izdošanas datums: 14-Jul-2011
  • Izdevniecība: De Gruyter Saur
  • ISBN-13: 9783110263534
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 150,73 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Bibliotēkām
    • De Gruyter E-books
  • Formāts: 175 pages
  • Sērija : IFLA Publications
  • Izdošanas datums: 14-Jul-2011
  • Izdevniecība: De Gruyter Saur
  • ISBN-13: 9783110263534
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Drawn from papers delivered at a meeting of the International Federation of Library Associations Management and Marketing Section working group in advance of the 2010 IFLA general Conference and Assembly in Gothenburg, Sweden, this collection examines the effects of social networking and web 2.0 technologies on library marketing around the world. The volume is divided into sections covering web 2.0 and marketing concepts, adopting web 2.0 strategies, marketing and the client, case studies and international perspectives and individual paper address a wide variety of strategic marketing non-technical issues. Individual articles include abstracts references and illustrations and several are presented in French without translation. Contributors include institutional librarians and information management professionals from around the world. Annotation ©2011 Book News, Inc., Portland, OR (booknews.com)
Preface vii
Raymond Berard
Foreword xi
Dinesh Gupta
Rejean Savard
Section-I Web 2.0 and marketing: general concepts
The Library 2.0: origins of the concept, evolutions, perceptions and realities
3(10)
Olivier Le Deuff
Making Web 2.0 work for users and libraries
13(10)
Tanja Mercun
Maja Zumer
Le marketing des bibliotheques supplante par le Web 2.0: mythe ou realite?
23(20)
Jean-Pierre Diouf
Section-II Adopting Web 2.0 strategies
Staying free from "Corporate Marketing Machines" library policy for Web 2.0 tools
43(14)
Heather Lea Moulaison
Edward M. Corrado
Innovation as a framework for adopting Web 2.0 marketing approaches
57(12)
Lisa Janicke Hinchliffe
Rudy Leon
Section-III Marketing with Web 2.0 and the client
Web 2.0: de nouveaux usagers en bibliotheque?
69(10)
Lionel Dujol
Creating and using Personas for library service in the Web 2.0 era: a case study of the Chinese Academy of Sciences
79(8)
Li-Ping Ku
The impact ofCMR 2.0 in the library
87(10)
Yamina Benhaouya
Section-IV Case studies
How tangible is your library in the digital environment? Implications of social media marketing in reinventing communities' library experiences
97(12)
Rajesh Singh
La dimension participative du Web 2.0: un atout marketing pour la bibliotheque de l'Ecole Superieure de Banque d'Alger
109(16)
Nadia Temmar
Library Marketing 2.0: experiences of the ETH-Bibliothek with social media
125(12)
Rudolf Mumenthaler
Section-V International perspectives
Web 2.0 tools and the marketing of libraries: the case of Africa
137(10)
Amadou Anta Samb
Brazilian librarians and Twitter
147(10)
Moreno Barros
Conclusion
Marketing in a Web 2.0 world: a conference perspective
157
Christie Koontz
Réjean Savard, Université de Montréal, Quebec, Canada and Dinesh K. Gupta, Vardhaman Mahaveer Open University, Kota, India