nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Credits. Introduction.
1. Unity Fundamentals.
2. Programming Fundamentals.
3. Position of Game Objects in 2D | Points on a Coordinate Plane.
4. Distance | Right Triangles, Pythagorean Theorem, and the Distance Formula.
5. Field of View | Pi and Finding Angles Using SIN, COS, TAN.
6. Simulating Physics in a Virtual World | Matrices and Vectors.
7. Sinusoidal Functions | Sine and Cosine.
8. Directionality | Dot Product.
9. Orthogonal Directionality | Cross Product.
10. Reflections | Vector Projection and Reflection. Conclusion. Answers to Exercises. Index.