Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Mathematics For Primary Teachers

Edited by , Edited by , Edited by
  • Formāts: 240 pages
  • Izdošanas datums: 08-Apr-2014
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781134635917
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 50,08 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 240 pages
  • Izdošanas datums: 08-Apr-2014
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781134635917
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book combines accessible explanations of mathematical concepts with practical advice on effective ways of teaching the subject. Section A provides a framework of good practice. Section B aims to support and enhance teachers subject knowledge in mathematical topics beyond what is taught to primary children. Each chapter also highlights teaching issues and gives examples of tasks relevant to the classroom. Section C is a collection of papers from tutors from four universities centred around the theme of effective teaching and quality of learning during this crucial time for mathematics education.

Recenzijas

'If maths gives you a migraine and the numeracy hour leaves you numb, seize hold of this thoroughly researched book ... the authors throw light on the primary/lower secondary maths you never quite understood ... essential guide for those of us still peering through a numerical haze.' - The Teacher

Section A Introduction
1. Teaching and Learning Mathematics Paul Ernest
Section B Introduction
2. Whole Numbers
3. Fractions, Decimals and Percentages
4. Number Patterns and Sequences
5. Measures
6. Shape and Space
7. Probability and Statistics
8. Mathematical Proof
Section C Effective Teaching of Numeracy Margaret Brown, Kings College, London Mental Mathematics Jean Murray, Brunel University Children's Mistakes and Misconceptions Valsa Koshy, Brunel University Using Writing to Scaffold Explanations in Mathematics Christine Mitchell and William Rawson, University of Exeter Differentiation Lesley Jones and Barbara Allebone, Goldsmiths College, University of London
Valsa Koshy is a Senior Lecturer in Education at Brunel University with responsibility for mathematics in-service courses. Paul Ernest is Professor in Mathematics Education at Exeter University. Ron Casey is a Senior Research Fellow at Brunel University.