Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Meaningful Language Test Scores: Research to enhance score interpretation

Edited by (Educational Testing Service), Edited by (Educational Testing Service)
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 98,74 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Research on how stakeholders interpret language test scores and how they make decisions about language proficiency is critical because score-based decisions can be extremely consequential for test takers, score users, such as educational institutions and employers, and the society overall. This edited volume is intended as a primary resource for language assessment researchers, developers, and policy makers interested in efficiently communicating score information related to language proficiency. Its nine chapters report on complicated, often behind-the-scenes research efforts to enhance the interpretation of English language test scores developed by ETS, by employing diverse methodologies such as vertical linking, score mapping, standard setting, scale anchoring, and score concordance. In a post-pandemic era full of challenges and change in the field of language assessment, this volume highlights the ethical responsibility of test providers to engage in sometimes challenging research and development efforts to better serve score users.