Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Measurements in Evaluating Science Education: A Compendium of Instruments, Scales, and Tests

(Hofstra University, USA),
  • Formāts: 182 pages
  • Izdošanas datums: 06-May-2020
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780429629228
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 52,60 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Bibliotēkām
  • Formāts: 182 pages
  • Izdošanas datums: 06-May-2020
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780429629228

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

"Measurements in Evaluating Science Education is a comprehensive, intuitive guide to many of the key instruments created to assess science education environments, learning, and instruction. Nearly 70 different surveys, tests, scales, and other metrics are organized according to the qualities the measures attempt to gauge, such as attitudes toward science, beliefs and misconceptions, self-efficacy, and content knowledge. Summaries of each instrument, usage information, developmental history and validation, and reported psychometric properties make this an essential reference for anyone interested in understanding science education assessment"--

Measurements in Evaluating Science Education is a comprehensive, intuitive guide to many of the key instruments created to assess science education environments, learning, and instruction. Nearly 70 different surveys, tests, scales, and other metrics are organized according to the qualities the measures attempt to gauge, such as attitudes toward science, beliefs and misconceptions, self-efficacy, and content knowledge. Summaries of each instrument, usage information, developmental history and validation, and reported psychometric properties make this an essential reference for anyone interested in understanding science education assessment.

Introduction 1(8)
Chapter 1 Attitudinal Surveys
9(36)
Chapter 2 Attitudes Toward Specific Science Concepts
45(24)
Chapter 3 Concept Inventories and Science Content Assessments
69(40)
Chapter 4 Tests of Science Content Knowledge for Teachers
109(24)
Chapter 5 Assessment of Scientific Process Skills, Scientific Literacy, and the Nature of Science
133(18)
Chapter 6 Learning Environments and Instruction
151(10)
Chapter 7 Self-Efficacy Scales
161(6)
References 167(6)
Index 173
Amy J. Catalano is Professor of Teaching, Learning, and Technology and Director of Science Education at Hofstra University, USA.

Michael A. Marino is Assistant Professor of Chemistry at Molloy College, USA.