Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Media Rights and Intellectual Property

  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 30-Jul-2019
  • Izdevniecība: Edinburgh University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781474469036
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 30,92 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
Media Rights and Intellectual Property
  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 30-Jul-2019
  • Izdevniecība: Edinburgh University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781474469036
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This critical study of intellectual property in the new media environment highlights the ways in which issues of intellectual property are driving the contemporary media economy, from disputes over downloading music from the Internet to negotiations over David Beckham's image rights. Taking an interdisciplinary approach, the book provides the media student with a clear understanding of how intellectual property laws shape and are shaped by the needs of the media industry. As Richard Haynes demonstrates, the media industry exploits copyright and trademarks in new and seemingly boundless ways whether it's the blockbuster movie Harry Potter or successful children's television programme Bob the Builder. The book focuses on:*The underlying importance of intellectual property rights to the media industry*The impact of digitalisation on the protection of copyright*The response of the music industry to digital distribution and copyright piracy*The strategic decisions of broadcasters to acquire sports rights*The importance of tertiary rights and their role in the television marketplace*The emergence of celebrity image rights*Issues of copyright and the Internet.Through case studies, chapter-by-chapter exercises, further reading and selected Internet links Media Rights and Intellectual Property fills the need for a clear and concise guide for the media student not versed in the finer details of media law.