Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Mediating Innovation through Language Teacher Education

(University of Auckland)
  • Formāts: PDF+DRM
  • Sērija : Elements in Language Teaching
  • Izdošanas datums: 10-Nov-2022
  • Izdevniecība: Cambridge University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781009347471
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 20,23 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Sērija : Elements in Language Teaching
  • Izdošanas datums: 10-Nov-2022
  • Izdevniecība: Cambridge University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781009347471
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This Element examines how pedagogical innovation in language classrooms can be mediated through language teacher education (LTE) by subjecting the author's own practices as a teacher educator to scrutiny. Starting from the premise that implementing innovation can be a challenging enterprise, effective LTE is framed as being built on helping practitioners to recognise and confront often deeply-rooted beliefs and adjust subsequent practices through critical reflection on what an innovation may look like both theoretically and practically. A critically reflective lens is then applied to the author's own work as a teacher educator over several years through a research approach known as self-study of teacher education practices or S-STEP. The approach highlights changes to the author's beliefs and practices as lessons emerged from beginning teachers' engagement with innovative ideas. These are presented with the aim of better understanding how teachers' beliefs and practices with regard to innovation can be enhanced effectively.

This Element examines how pedagogical innovation in language classrooms can be mediated through language teacher education (LTE). Effective LTE is framed as being built on helping practitioners to recognise and confront often deeply-rooted beliefs and adjust subsequent practices through critical reflection on what an innovation may look like.

Papildus informācija

This Element examines how pedagogical innovation in language classrooms can be mediated through language teacher education.
1. Mediating Innovation through Language Teacher Education;
2. Language Teacher Education as a Mediator of Pedagogical Innovation;
3. Introducing the New Zealand Case;
4. A Longitudinal Research Project into Mediating Pedagogical Innovation;
5. Discussion; References.