Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Medieval Arabic Praise Poetry: Ibn Al-Rumi and the Patron's Redemption

  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 67,61 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book gives an insight into panegyrics, a genre central to understanding medieval Near Eastern Society. Poets in this multi-ethnic society would address the majority of their verse to rulers, generals, officials, and the urban upper classes, its tone ranging from celebration to reprimand and even to threat.

Gruendler gives an insight into panegyrics (madih), a genre central to understanding medieval Near Eastern Society. It has until now largely escaped scholarly attention.
Preface ix
Acknowledgments xi
Abbreviations xii
Note on quotes and translations xiii
Note on transliteration and dating xiv
Glossary xv
PART I Setting the stage 1(76)
The background: Poetry and poets in early Abbasid society
3(10)
The form: The Abbasid praise qasida
13(13)
The approach: Madih and pragmatics
26(16)
The protagonists: Ibn al-Rumi and his patron `Ubaydallah b. `Abdallah
42(6)
The madih exchanged between Ibn al-Rumi and `Ubaydallah
48(29)
PART II Speech and characterization 77(46)
Speech as action
79(15)
The dramatis personae
94(29)
PART III The dramaturgy 123(74)
The scene
125(20)
The episode and its witnesses
145(11)
`The passion of him whose parting has grayed is affectation' (L191)
156(26)
`They aimed at my heart from the gaps of veils' (L1042)
182(15)
PART IV Verbal ornament 197(30)
Supporting figures of speech
199(20)
Phantasmagoria
219(8)
PART V Ibn al-Rumi's ethics of patronage 227(36)
In the mirror of madih
229(4)
Mutual duties and rights of benefactor and protege
233(14)
Acts and words between panegyrist and model
247(16)
Conclusion: Dramaturgy as a rhetoric of ethics 263(15)
Appendices
A. Themes of the qasa'id
269(2)
B. Speech acts in the qasa'id
271(1)
C. Witnesses in the episodes
272(1)
D. Poetry dedicated to `Ubaydallah b. `Abdallah
273(3)
E. Concordance with Boustany
276(2)
Notes 278(38)
Bibliography 316(11)
Index of verses 327(4)
General index 331


Beatrice Gruendler