Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Mentors and Mentoring: A Special Issue of the peabody Journal of Education

  • Formāts: 130 pages
  • Izdošanas datums: 16-Dec-2013
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781135490980
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 58,85 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 130 pages
  • Izdošanas datums: 16-Dec-2013
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781135490980
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

The definition and parameters of teacher education have recently been changed by the concept of mentoring. Supporters of the concept maintain that it is an effective technique for inducting and retaining new teachers, but who and what are mentors, and what attributes do they possess?

Previous research has identified collaboration, enthusiasm, emotional commitment, and sensitivity as the necessary traits of an effective mentor. It has also been found that mentors are available, give immediate feedback, listen attentively, and collaboratively solve problems with mentees. Epistemological structures that best serve the mentor-novice relationship, gender issues between mentors and protégés, and moral development orientations within the mentor-intern relationship have also been investigated.

Thus, mentoring is a complex activity that involves a mentor, an intern or novice, and a process within a predetermined structure. The articles in this special issue validate the fact that the terms "good mentor" and "effective mentoring relationship" often elude easy definition. However, a common theme emerges: The mentor-mentee relationship is a transformative one that can change the course of one's life.
Volume 71, Number 1, 1996Contents: R. Cienkus, J.G. Haworth, J.A.
Kavanagh, Editors' Introduction. B.W. Tuckman, My Mentor: Robert M. Gagné. M.
Haberman, Florence B. Stratemeyer: Teacher Educator for a Free People. C.L.
Carger, The Two Bills: Reflecting on the Gift of Mentorship. S. Rodriguez,
Thoreauvian Knight. A. Ornstein, On Virgil Clift. R.L. Calabrese, Friends
Along the Journey. E.R. Mohamed, It Takes a Whole Village to Raise a Child.
T.J. Lasley, Mentors: They Simply Believe. S.K. Morgenthaler, My Mentor:
Motivation Towards Excellence. L.W. Anderson, If You Don't Know Who Wrote It,
You Won't Understand It: Lessons Learned From Benjamin S. Bloom. S. Marcus, I
Remember Harry. H.C. Waxman, Lessons Learned in Educational Research,
Productivity, and Humility. S. Laird, "Working It Out" With Jane Roland
Martin. J.V. Kartje, O Mentor! My Mentor!
Robert C. Cienkus, Jennifer Grant Haworth, Jack A. Kavanagh