Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Metacognition Handbook: A Practical Guide for Teachers and School Leaders

  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 15-Jun-2021
  • Izdevniecība: John Catt Educational Ltd
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781914351259
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 9,62 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 15-Jun-2021
  • Izdevniecība: John Catt Educational Ltd
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781914351259

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Metacognition is one of the most highly effective but under-used teachingstrategies in all of education. Over-complicated by some, over-simplified byothers and misunderstood by many, this area of theory and practice is inneed of a fresh look.
The Metacognition Handbook will provide a clear, practical guide for teachersand school leaders to embed metacognition into classroom practice andschool culture to enhance student outcomes.
Looking at classroom pedagogy, teacher CPD, transition, and more, TheMetacognition Handbook argues a case for evidence informed application ofsimple but effective ways to boost student independence, self-regulation,self-efficacy and motivation.

Jennifer is an Assistant Principal and Research Lead at a school in Wakefield. She had the good fortune to grow up in Chapeltown, the vibrant artistic hub of Leeds, and has been shaped by her dual British-Caribbean heritage and a family of dynamic women. Coming from a low-income, single-parent household, Jennifer achieved a place to read English at Merton College, Oxford, and has since gone on to teach at a range of schools in West Yorkshire. She curates the widely-read blog, FunkyPedagogy.com, is the founder of The Reading List Project, and runs a widely popular CPD program for teachers and English departments. Whenever she is not spending time with her wonderful husband and two boys, Jennifer can be found reading a book.