nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
'Part I. Operations Strategies in the Metaverse.
1. Role of Metaverse in Future of Tourism, Hospitality and Events: Insights from Bibliometric Review.
2. Critical Aspects of Studies Relating to Virtual Tourism in the Context of Values Resulting from Sustainable Tourism, Nature Tourism, Ecotourism, and Cultural Tourism.
3. The Future for Business Competitiveness in Tourism: Tourism Agenda 2030 Perspective.
4. New Economic Paradigm Formed by Metaverse in Tourism: Touristic GIG Economy.
5. Transforming Tourist Consumer Experience through Virtualization: Does Metaverse Matter?.
6. Metaverse as a Socio-technical Phenomenon in Hospitality and Tourism: An Approach to Sustainable Development Goals.
7. What Lies in the Current Scholarly Art of Work on Metaverse and Tourism? Exploring Future Research Directions. Part II. Experiences in Metaverse.
8. Tourism Agenda 2030 in Greece.
9. Journeying Beyond Reality: Exploring India's Metaverse Marvel.
10. Digital Marketing Metaverse for Restoration of Tourism Performance after COVID-19 Business Crisis in Sub Saharan African Countries: Experience from Tanzania.
11. Virtual Tourism as the Sustainable Future of Travel.
12. Exploring Immersive Tourism: Insights from Padova's Tourism Managers.
13. Impact of Metaverse on the Tourism and Hospitality Industry: An Overview.