Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Methodological Issues and Challenges in Researching Transculturally

Edited by
  • Formāts: 230 pages
  • Izdošanas datums: 25-Oct-2022
  • Izdevniecība: Cambridge Scholars Publishing
  • ISBN-13: 9781527587472
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 117,71 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 230 pages
  • Izdošanas datums: 25-Oct-2022
  • Izdevniecība: Cambridge Scholars Publishing
  • ISBN-13: 9781527587472

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book sheds light on the 'unseen' challenges encountered by qualitative researchers before, during and long after conducting their study. These issues, often shrouded in mystery, are seldom found in academic publications. They tend to remain tucked away in piles of field notes, memos, transcriptions and diarieswritten records that might expose the researchers' vulnerabilities, indecisions and self-doubts. This collection presents first-person accounts by contributors whose investigations involved highly diverse multilingual and multicultural contexts. They share how they navigated the challengesethical tensions, unequal power relations, linguistic mis/non-understanding, translation difficulties, and social, cultural and religious differencesof researching transculturally. This volume, which includes practical recommendations on researching across and within cultures, is an invaluable methodological resource for linguistic ethnographers, sociolinguists, literacy researchers, applied linguists, and intercultural communication scholars.
Mabel Victoria is a researcher-academic at Edinburgh Napier University, UK. She holds an MA in TESOL/TEFL, an MRes in Education, and a PhD in Applied Sociolinguistics and Intercultural Communication. Her research interests include intercultural communication, English as a lingua franca, semiotic linguistic landscapes, dark tourism, and classroom humour. She has published book chapters and articles in international journals such as The ELT Journal, The Language Learning Journal, Globalisation, Societies and Education Journal, and Tourism Studies. She is the co-editor of Interculturality and the English Language Classroom (2021).