Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Michael Haneke: The Intermedial Void

  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 15-Mar-2017
  • Izdevniecība: Northwestern University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780810134614
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 47,27 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 15-Mar-2017
  • Izdevniecība: Northwestern University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780810134614
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

In Michael Haneke: Intermedial Void Christopher Rowe provides a new framework in which to interpret the films of Michael Haneke, including Funny GamesCaché, and others, and to show how the concept of intermediality can be used to expand the possibilities of film and media studies, tying the two more closely together. 


The two primary goals of this ambitious study are to provide a new framework in which to interpret the films of Michael Haneke, including Funny Games, Caché, and others, and to show how the concept of intermediality can be used to expand the possibilities of film and media studies, tying the two more closely together. Christopher Rowe argues that Haneke’s practice of introducing nonfilmic media into his films is not simply an aspect of his interest in society’s oversaturation in various forms of media. Instead, the use of video, television, photography, literary voice, and other media must be understood as modes of expression that fundamentally oppose the film medium itself. The “intermedial void” is a product of the absolute incommensurability of these media forms as perceptual and affective phenomena. Close analysis of specific films shows how their relationship to noncinematic media transforms the nature of the film image, and of film spectatorship.
Acknowledgments vii
Introduction Haneke and the Media Question 1(40)
Chapter 1 The Non-Image: Der siebente Kontinent
41(20)
Chapter 2 The Film of the Video: Benny's Video and Funny Games
61(34)
Chapter 3 Audiovisual Fragmentation and the Event: 71 Fragmente einer Chronologie des Zufalls and Code inconnu
95(36)
Chapter 4 Adaptation as an Intermedial Practice: Haneke's Television Adaptations, Das Schloβ, and La pianiste
131(32)
Chapter 5 The Intermedial Dynamics of Shame: Cache
163(32)
Conclusion Haneke's Intermedial Realism 195(6)
Appendix Plot Summaries and Credits of Relevant Haneke Films 201(6)
Notes 207(40)
Bibliography 247(10)
Index 257
Christopher Rowe received his Ph.D. in Screen and Cultural Studies from the Universityof Melbourne in 2014.