Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Mics, Cameras, Symbolic Action: Audio-Visual Rhetoric for Writing Teachers

  • Formāts: 275 pages
  • Sērija : New Media Theory
  • Izdošanas datums: 26-Nov-2012
  • Izdevniecība: Parlor Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781602353381
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 19,15 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 275 pages
  • Sērija : New Media Theory
  • Izdošanas datums: 26-Nov-2012
  • Izdevniecība: Parlor Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781602353381

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Mics, Cameras, Symbolic Action: Audio-Visual Rhetoric for Writing Teachers begins by placing audio-visual writing within established theoretical frames in rhetoric and composition and moves through a variety of applied pedagogical concerns with the aim of helping writing teachers use audio-visual writing assignments to realize a wide variety of learning goals in their writing classes.
Preface vii
Acknowledgments xvii
1 Twenty-First Century Writing as Symbolic Action
3(19)
2 Learning Goals: The Unfinished Works of Twenty-First Century Writing
22(51)
3 Reading Like a Writer: Exposing the Layers of Multidimensional Rhetoric
73(44)
4 Mics: What Do Writing Teachers Need to Know about Audio?
117(45)
5 Cameras: What Do Writing Teachers Need to Know about Video?
162(35)
6 Teaching Twenty-First Century Writing as Symbolic Action
197(38)
Afterword 235(4)
Notes 239(2)
Works Cited 241(6)
Index 247(8)
About the Author 255