nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Foreword
Acknowledgements
Figures
Author Bios
1. Recapturing an Everlasting Human Spirit in Music Education
C. Victor Fung
2. Democracy: Past, Present, and Future
Richard Colwell and Clint Randles
3. A Historical Perspective on Music as a School Subject
Phillip Hash
4. The Phonograph and Music Appreciation in Early Twentieth-Century America
Julia Chybowski
5. Tensions: Popular Music, Literacy, and Diversifying Performance
Clint Randles
6. School Music in Rural and Urban Settings
Vincent Bates and Alfonzo Kimbrough
7. Centering Black Music, Culture and Education in the Decades Leading up to Brown v. Board of Education (1954)
Marie McCarthy
8. YouTube, TikTok, and Online Music Learning
Janice Waldron
9. Standing up for Every Person: A Call to Active Compassion
Jazmin Ghent, Brian Panetta, Clint Randles
10. Multiple Musical Creativities: Embracing Diversity and Change
Clint Randles
Afterword: A Long Flash of Brilliance: Celebrating the Life of Richard Colwell
Clint Randles