nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
1. Mindfulness and well-being?among children and adolescents
2. Mindfulness in child and adolescent development: Spiritual, psychological, and educational perspectives
3. Mindfulness-based interventions for children and adolescents: A Buddhist counselling perspective
4. The impact of mindfulness on cognitive development and academic performance among children and adolescents
5. Mindfulness-based programs for children and adolescents in school settings
6. A mindful approach to emotion regulation among children and adolescents: A neuropsychological perspective
7. Cultivating mindfulness, social-emotional resilience, and mental health with children and adolescents
8. Mindfulness for children and adolescents with emotional, mental health, and behavioural concerns
9. Mindfulness-based interventions for children and adolescents with special educational needs
10. Self-compassion and mental well-being among youth
11. Cultivating child and adolescent self-compassion through parental self-compassion and mindfulness
12. Mindfulness in family communication: An overview of mechanisms, recent findings, and applications
13. Mindful parenting for parents of children and adolescents
14. Mindfulness research among children and adolescents: Suggestions for future directions