Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Mobile City: Emerging Media, Space, and Sociality in Contemporary Berlin

  • Formāts: 228 pages
  • Izdošanas datums: 15-Jan-2025
  • Izdevniecība: Cornell University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781501778728
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 173,76 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 228 pages
  • Izdošanas datums: 15-Jan-2025
  • Izdevniecība: Cornell University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781501778728

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

In Mobile City, Jordan H. Kraemer charts the rise of social media and an emerging "knowledge" class in early-2000s Berlin. Many young Germans and EU-Ausländer (foreigners from other EU countries), attracted to Berlin's vibrant post-unification counterculture, moved to the city just as they began using social media like Facebook and Twitter. Social media and Berlin alike became hip sites for urban, middle-class aspirations, but, as Kraemer accounts, social media users became embroiled in contestations over class mobility and identity, as urban planners and developers remade Berlin into a neoliberal "creative city."

The rise of this creative city involved scale-making projects that fused imaginaries of digital technologies with the expansive impulses of late capital: a vision of world peace and economic cooperation through global interconnection. But in Berlin, scalar transformations were lived out through ordinary practices that reconfigured daily sociality, mobility, and urban space. Mobile City explores how digital media practices forged emergent scales like the global and supranational yet were equally complicit in potential European disintegration and illiberalism.

Mobile Berlin
Locating Emerging Media
Multiple Mobilities
Multiscalar Publics
Networked National Feelings
Scaling Media Infrastructures
Public Media in Urban Space
Illiberal Spaces

Jordan Kraemer is a cultural anthropologist of emerging media and placemaking. She is Director of Research at ADL's Center for Technology and Society.