Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Mobile Services for Toy Computing

  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 53,52 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

The goal of this book is to crystallize the emerging mobile computing technologies and trends by focusing on the most promising solutions in services computing. The book will provide clear proof that mobile technologies are playing an increasingly important and critical role in supporting toy computing. The goal of this book is to bring together academics and practitioners to describe the use and synergy between the above-mentioned technologies.

This book is intended for researchers and students working in computer science and engineering, as well as toy industry technology providers, having particular interests in mobile services.

Introduction to Toy Computing
1(8)
Laura Rafferty
Patrick C. K. Hung
Toy Computing Background
9(30)
Laura Rafferty
Brad Kroese
Patrick C. K. Hung
Mobile Computing Toys: Marketing Challenges and Implications
39(12)
Tirtha Dhar
Terry Wu
Toys and Mobile Applications: Current Trends and Related Privacy Issues
51(26)
Gary Ng
Michael Chow
Andre de Lima Salgado
Emerging Human-Toy Interaction Techniques with Augmented and Mixed Reality
77(30)
Jeff K. T. Tang
Jordan Tewell
Advanced Sound Integration for Toy-Based Computing
107(22)
Bill Kapralos
Kamen Kanev
Michael Jenkin
Augmented Reality for Mobile Service of Film-Induced Tourism App
129(12)
Wei-Feng Tung
Privacy Requirements in Toy Computing
141(34)
Laura Rafferty
Marcelo Fantinato
Patrick C. K. Hung
Case Study: Approaching the Learning of Kanji Through Augmented Toys in Japan
175
Kamen Kanev
Itaru Oido
Patrick C. K. Hung
Bill Kapralos
Michael Jenkin