Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Morphs, Mallards, and Montages: Computer-Aided Imagination

  • Formāts: 360 pages
  • Izdošanas datums: 30-Mar-2021
  • Izdevniecība: A K Peters
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781439870075
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 75,13 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 360 pages
  • Izdošanas datums: 30-Mar-2021
  • Izdevniecība: A K Peters
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781439870075
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Glassner has expanded some of his columns from IEEE Computer Graphics and Applications for this computer graphics tutorial. He explains how to make pop-up books and cards, create weaves and tartans, and morph three- dimensional shapes. Without assuming that his reader has particular hardware or software, he uses mathematical equations as blueprints to his examples and illustrates nearly every step of his processes. Although his instructions are detailed and specific, Glassner encourages his readers to be adventurous and experimental with their own creations. Annotation ©2004 Book News, Inc., Portland, OR (booknews.com)

This book is for everyone who's interested in computer graphics and how it can take us on exciting journeys powered by imagination and a love of discovery and invention. Each chapter investigates a unique topic and gives you the tools to continue that exploration on your own. Examine the possibilities of: - Pop-up books and cards - Reconstructing shredded documents - Crop circles - Weaves and Tartans - Morphing images and much more! Browse and enjoy the array of visual ideas or roll up your sleeves and write your own code.
Introduction.
Chapter 1 Interactive Pop-Up Card Design.
Chapter 2 Picking Up The Pieces.
Chapter 3 Duck!.
Chapter 4 Getting The Picture.
Chapter 5 Digital Weaving.
Chapter 6 Image Search and Replace.
Chapter 7 Venn And Now.
Chapter 8 DMorph.
Chapter 9 Everyday Computer Graphics.
Chapter 10 About Face.
Chapter 11 Rolling Your Own.
Chapter 12 Synthetic Cubism.
Chapter13 Crop Art.
Dr. Andrew Glassner Glassner created and edited the Graphics Gems series and the book An Introduction to Ray Tracing. He is also the author of the two-volume text Principles of Digital Image Synthesis. Glassner has written a regular column for IEEE Computer Graphics & Applications since 1996. Those columns have been collected in three books, Andrew Glassner's Notebook, Andrew Glassner's Other Notebook, and Morphs, Mallards, and Montages.