Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Motivational Interviewing in Higher Education

  • Formāts: 194 pages
  • Izdošanas datums: 23-Apr-2021
  • Izdevniecība: Charles C. Thomas Publisher
  • ISBN-13: 9780398093631
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 32,68 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 194 pages
  • Izdošanas datums: 23-Apr-2021
  • Izdevniecība: Charles C. Thomas Publisher
  • ISBN-13: 9780398093631
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Writing for academic advisors and student affairs professionals who do not have academic background, formal training, or licensure in counseling, the authors describe how to use motivational interviewing when working with students in higher education. They detail the history of motivational interviewing, academic advising and other student affairs work, and combining motivational interviewing with student support work; the key relational components of motivational interviewing; contemporary models of academic advising and student affairs practice and combining motivational interviewing with them; the basic motivational interviewing skills set; its four processes (engaging, focusing, evoking, and planning); the use of change talk and sustain talk; intermediate and advanced motivational interviewing skills; case examples; and practice exercises. Annotation ©2021 Ringgold, Inc., Portland, OR (protoview.com)
Preface v
1 Introduction
3(20)
2 Foundational Principles
23(18)
3 Combining MI with Other Advising and Student Affairs' Practices and Approaches
41(23)
4 Core Skills: OARS
64(14)
5 The Four Processes
78(13)
6 More on Evoking: Change Talk and Sustain Talk
91(16)
7 Intermediate and Advanced Skills
107(13)
8 Case Examples
120(21)
9 Practice Exercises
141(15)
10 Conclusion
156(3)
References 159(10)
Name Index 169(4)
Subject Index 173