Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Motives For Metaphor: Literacy, Curriculum Reform, and the Teaching of English

  • Formāts: PDF+DRM
  • Sērija : Composition, Literacy, and Culture
  • Izdošanas datums: 15-Jun-2010
  • Izdevniecība: University of Pittsburgh Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780822971993
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 74,39 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Sērija : Composition, Literacy, and Culture
  • Izdošanas datums: 15-Jun-2010
  • Izdevniecība: University of Pittsburgh Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780822971993
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Imagines ways in which the three English teaching camps composition, literature, and creative writing can reconnect through a reconception of that most common figure of speech, the metaphor. Combines ideas from literary criticism, composition theory, student papers, and postmodern metafictions to suggest ways to transform the structure and purpose of the English department curriculum. Annotation c. Book News, Inc., Portland, OR (booknews.com)

Despite urgent calls for reform, composition, literature, and creative writing, remain territorial, competitive fields. This book imagines ways in which the three English camps can reconnect. Seitz contends that the study of metaphor can advance curriculum reform precisely because of its unusual institutional position. By pronouncing equivalence in the very face of difference, metaphor performs an irrational discursive act that takes us to the nexus of textual, social, and ideological questions that have stirred such contentious debate in recent years over the function of English studies itself. As perhaps the most radical (yet also quotidian) means by which language negotiates difference, metaphor can help us to think about the politics of identification and the curricular movements such a politics has inspired.
James E. Seitz received his Ph.D. in English from New York University. He taught and served as director of writing at Long Island University, Brooklyn, and is currently an assistant professor of English at the University of Pittsburgh, where he teaches gr