Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Multi-criteria Evaluation of Assortment and Suppliers in E-commerce: Operational Efficiency and Advantage

  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 41,62 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

In a rapidly changing e-commerce environment, effective supplier selection and inventory management are critical to maintaining competitive advantage and operational efficiency. This book introduces innovative multi-criteria decision-making models (MCDMs) and improved inventory classification systems tailored specifically for online retail environments.





Combining theory and research-based case studies, the book highlights the importance of comprehensive criteria in supplier and assortment evaluation and the application of artificial intelligence in optimising decision models. It provides valuable insights and practical solutions for improving supply chain performance and inventory management in the e-commerce sector. It will be of great interest to scholars and students of logistics and e-commerce and supply chain management.
1. Introduction.-
2. Inventory management in online store strategy
overview.-
3. Supplier evaluation set of criteria for e-commerce.-
4.
Multi-criteria model of supplier evaluation for e-commerce.-
5. The criteria
for ABC inventory classification in e-commerce.-
6. Multi-criteria ABC
classification model for e-commerce.
Grzegorz Chodak is an Associate Professor at the Department of Artificial Intelligence, Wrocaw University of Science and Technology, Poland. His research interests are in inventory management systems, and the applications of artificial intelligence in business. He has published broadly on e-commerce.