Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Multiculturalism: Inaugural Issue of the Journal of the Western Institute for Social Research

  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 01-Feb-2015
  • Izdevniecība: WISR Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781942860006
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 5,12 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 01-Feb-2015
  • Izdevniecība: WISR Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781942860006

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This is the inaugural issue of the Journal of the Western Institute for Social Research (WISR). This issue's theme is “multiculturalism.” Included are articles on such topics as: multicultural therapy, ethnographies of learning, Chinese learners working in groups, the role of language in multicultural relationships,as well as the role of language in indigenous education among the Omaha people, and action-oriented research methods to pursue racially and ethnically inclusive historical analyses. Articles were the result of the inquiries of faculty, students and alumni of the Western Institute for Social Research (WISR). Since 1975, WISR has successfully supported the creative, community involvement efforts of hundreds of adult learners--through its highly personalized, socially progressive and interdisciplinary BS, MS and EdD programs. WISR students and the communities with which they are involved, reflect great geographic, intellectual and cultural diversity. WISR’s extraordinary students and faculty together have created a dynamic and inquiring learning community where “Multicultural is WISeR.”