Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Multidisciplinary Collaboration: Research and Relationships: New Directions for Teaching and Learning, Number 139

  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 26,16 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This volume focuses on SoTL, the scholarship of teaching and learning. It discusses how collaborations among and between disciplines can strengthen education and the ways in which students are taught.

The community of scholars at an institution can provide a fertile ground for interdisciplinary collaboration that can enliven the educational process and the research that supports it. The authors here come from many different disciplines where they teach and use SoTL to inform their own practice and share what they have done with others.

This is the 139th volume of the quarterly Jossey-Bass higher education series New Directions for Teaching and Learning. It offers a comprehensive range of ideas and techniques for improving college teaching based on the experience of seasoned instructors and the latest findings of educational and psychological researchers.
Foreword 1(2)
Gary Poole
1 Research and Relationships
3(8)
Karen Weller Swanson
2 The University as a Community of Learners
11(8)
Wallace Daniel
3 A Journey of Discovery: SoTL in Physician Assistant Education
19(18)
Patricia J. Kelly
4 The Scholarship of Teaching and Learning in Clinical Mental Health Counseling
37(12)
Caroline M. Brackette
5 SoTL in Teacher Education: Layers of Learning
49(12)
Jane West
6 The Scholarship of Teaching and Learning in a Physical Therapy Program
61(16)
Jeannette R. Anderson
Niamh M. Tunney
7 Librarians, Libraries, and the Scholarship of Teaching and Learning
77(18)
Peter Otto
Index 95
Karen Weller Swanson is an associate professor at Mercer University in Atlanta, Georgia.