Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Multinational Companies: Outsourcing, Conduct, and Taxes

Edited by
  • Formāts: 165 pages
  • Izdošanas datums: 01-Jan-2018
  • Izdevniecība: Nova Science Publishers Inc
  • ISBN-13: 9781614703327
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 113,01 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 165 pages
  • Izdošanas datums: 01-Jan-2018
  • Izdevniecība: Nova Science Publishers Inc
  • ISBN-13: 9781614703327
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Despite an extensive literature on the determinants of the foreign location choices by multinational companies, researchers have only recently begun to systematically examine how these companies form their location consideration sets. When considering new foreign locations, do firms evaluate the attributes of the alternatives at the national level, the sub-national regional level, at some other level of geographical aggregation, or using some combination of these? This book employs discrete choice models to examine how U.S. multinational companies form their location consideration sets and to identify some of the relevant location attributes. The results indicate that U.S. firms tend to employ a sequential, or hierarchical, decision-making process in which a host country is first chosen based on one set of attributes and then a region within that country is chosen, based on another set of attributes. The relevant location attributes discussed in this book include industrial agglomeration and labor market conditions.
Preface vii
Chapter 1 Do U.S. Multinationals Engage in Sequential Choice? Evidence from New Manufacturing Operations in Europe 1
Raymond J. Mataloni Jr.
Chapter 2 Outsourcing and Insourcing Jobs in the U.S. Economy: Evidence Based on Foreign Investment Data 33
James K. Jackson
Chapter 3 Codes of Conduct for Multinational Corporations: An Overview 87
James K. Jackson
Chapter 4 U.S. Multinational Corporations: Effective Tax Rates Are Correlated with where Income Is Reported 97
United States Government Accountability Office
Index 145