Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Music Production: A Manual for Producers, Composers, Arrangers, and Students

  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 12-Aug-2021
  • Izdevniecība: Rowman & Littlefield Publishers
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781538128510
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 65,12 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 12-Aug-2021
  • Izdevniecība: Rowman & Littlefield Publishers
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781538128510
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Michael Zager provides students with a comprehensive overview of music production, touching on topics such as studio technologies, compositions, coaching, arranging, and marketing and advertising. This third edition features new interviews with eminent industry professionals and updated information on current trends, including video game music.

Preface

Acknowledgments

Introduction

Part 1: Music Production

1. An Overview of Record Production

2. The Creative Concepts of Production

3. The Artist

4. Songwriting

5. Arranging and Orchestration &Approaching an Arrangement and Orchestration

6. Coaching Singers and Musicians

7. The Production Process

Part II: PRODUCING MUSIC FOR DIFFERENT VENUES

8. Music Videos, Video Games, and Film and Television Trailers

9. Producing Music for Film and Classical Recordings

10. Producing a Band

11. Producing Library Music

12. Producing Advertising Music, Television Music, and Corporate Music

Part III: recording and engineering

13. Mixing and Mastering

14. The Studio

15. Audio Engineering

Part Iv: The Music Business

16. A Combination of Art and Business

17. The Record Business

18. Marketing and Promotions

19. Business Agreements and Creating a Business Plan

20. Album Production Budget


Epilogue

Index

Bibliography

About the Author