nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Preface
Acknowledgments
Introduction
Part 1: Music Production
1. An Overview of Record Production
2. The Creative Concepts of Production
3. The Artist
4. Songwriting
5. Arranging and Orchestration &Approaching an Arrangement and Orchestration
6. Coaching Singers and Musicians
7. The Production Process
Part II: PRODUCING MUSIC FOR DIFFERENT VENUES
8. Music Videos, Video Games, and Film and Television Trailers
9. Producing Music for Film and Classical Recordings
10. Producing a Band
11. Producing Library Music
12. Producing Advertising Music, Television Music, and Corporate Music
Part III: recording and engineering
13. Mixing and Mastering
14. The Studio
15. Audio Engineering
Part Iv: The Music Business
16. A Combination of Art and Business
17. The Record Business
18. Marketing and Promotions
19. Business Agreements and Creating a Business Plan
20. Album Production Budget
Epilogue
Index
Bibliography
About the Author