Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Musicking TikTok: A Musical Ethnography from a Glocal Austrian Context

(Autonomous University of Barcelona, Spain)
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 101,44 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This ethnographic work about TikTok's musicking in a glocal (Austrian) context complements and build upon ethnomusicological assumptions, theories, and methods for the study of musical practices in digital spaces. An overview of elements that make up TikTok's interface as well as the technical-performative possibilities that it allows, this book introduces a general categorization of existing performance types and how TikTokers appropriate the platform to make their music. It illustrates how some TikTokers became aware of and began using TikTok, and it reviews some of the different strategies TikTokers apply to learn how to use the application and successfully develop their performances. Bermudez explores how performers move from being "e;ordinary users"e; to becoming TikTokers, developing and performing an identity he calls TikTok Persona. Moreover, he discusses how some TikTok practices can and have occurred across multiple, interconnected platforms, and he examines how localities are articulated and negotiated in these contexts. Bermudez argues for an understanding of musicking as a multimedia practice that different actors create and experience individually in everyday synchronous and asynchronous, physical and digital situations. The so-called TikTokers create a sense of identity and community through their performances. This study suggests that a digital performance can be, aside from a representation of reality, an integral part of it, serving as a fundamental space for constructing and performing identity.

Introduction
1. Ethnographing TikTok
2. Performing TikTok
3. Becoming a TikToker
4. Localizing TikTok
5. TikToking Musics
6. Conclusions
Bibliography
Index