Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Musique et handicap: Les enseignants artistiques dans la demarche inclusive : pratiques, formations, identites...

  • Formāts: EPUB+DRM
  • Sērija : Prix Scientifique
  • Izdošanas datums: 05-Dec-2024
  • Izdevniecība: Editions L'Harmattan
  • Valoda: fre
  • ISBN-13: 9782336469027
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 15,77 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
Musique et handicap: Les enseignants artistiques dans la demarche inclusive : pratiques, formations, identites...
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Sērija : Prix Scientifique
  • Izdošanas datums: 05-Dec-2024
  • Izdevniecība: Editions L'Harmattan
  • Valoda: fre
  • ISBN-13: 9782336469027
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

« Mais Ƨa c’est un mĆ©tier ! Il faut ĆŖtre formĆ© pour cela … Ā», ou encore « Je ne suis pas Ć©ducateur spĆ©cialisé », ou bien « Je ne suis QUE professeur de musique », telles sont les potentielles rĆ©ticences exprimĆ©es par des enseignants artistiques lorsque l’accueil des personnes en situation de handicap s’invite dans leurs structures, majoritairement reprĆ©sentĆ©es par ce que l’on appelle communĆ©ment « les conservatoires ». Ā 
En France, les rĆ©centes publications lĆ©gislatives et certaines directives ministĆ©rielles convoquent de nombreuses rĆ©flexions pour les professionnels autour de la diversitĆ© des publics, du handicap, de l’inclusion et de la pĆ©dagogie diffĆ©renciĆ©e. Les enseignants artistiques ont-ils rĆ©ellement la volontĆ© d’accueillir un public de plus en plus diversifiĆ© dans leurs activitĆ©s ? Leurs perceptions du handicap peuvent-elles leur permettre de l’envisager ? Se sentent-ils formĆ©s, en capacitĆ©, ou ne serait-ce qu’informĆ©s ou sensibilisĆ©s, Ć  l’inclusion et au handicap ? Ces questionnements ne les renverraient-ils pas Ć  ce qu’ils sont, ce qu’ils reprĆ©sentent ou encore ce qu’ils se reprĆ©sentent ? Ā 
Faisant raisonner des thĆ©ories scientifiques avec les pratiques dĆ©clarĆ©es des professionnels et quelques textes lĆ©gislatifs, cet ouvrage souhaite ouvrir des pistes d’analyses des conditions de l’inclusion au sein d’établissements d’enseignement artistique.