Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Muslim Fathers and Mistrusted Masculinity in Danish Schools

  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 89,21 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book seeks to provide a deeper understanding of Muslim migrant fathers experiences of home-school cooperation in Danish schools by identifying and contradicting a phenomenon of mistrusted masculinity. This term refers to a negative stereotype of Muslim migrant men that figures in political and media rhetoric where they are portrayed as controlling and patriarchal. Throughout the ethnography, migrant fathers confront this stereotype and express how they must navigate around this negative image in their struggle to be acknowledged as good fathers by their childrens schools. Jųrgensen uses Geertzian thick description of micro-interaction between fathers and Danish teachers to explore the complex interplay of often-untested assumptions, misunderstandings, and untoward effects. 
1. Introduction.-
2. Social Alertness.-
3. Fathers and School.-
4.
Struggling along.-
5. The Constraining Jobs.- 6. Construction of the
Dangerous Man.- 7. Mistrusted Masculinity.-
8. Concerned Fatherhood.-
9.
Conclusion.
Anne Hovgaard Jųrgensen is Postdoctoral Fellow in the Department of Sociology and Social Work at Aalborg University, Denmark. She has recently contributed to the book Arab Masculinities (2022).