Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: NĆŗmeros para contar, ordenar, leer y medir

  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 03-Dec-2024
  • Izdevniecība: Proyecto451
  • Valoda: spa
  • ISBN-13: 9789875389052
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 9,62 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
Números para contar, ordenar, leer y medir
  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 03-Dec-2024
  • Izdevniecība: Proyecto451
  • Valoda: spa
  • ISBN-13: 9789875389052

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

A modo de producción colectiva, este libro retoma discusiones y perspectivas teóricas sobre educación matemÔtica que las autoras vienen construyendo a lo largo de sus trayectorias en Ômbitos de formación docente. En los diversos capítulos se presentan las temÔticas actuales a la luz de la historia y de las influencias de diferentes enfoques; se analiza la enseñanza de la sucesión oral ordenada con propuestas para su abordaje considerando portadores específicamente diseñados: la banda numérica y el cuadro de números. También se profundiza en el sentido de contar en el jardín contrastando diversas perspectivas para problematizar las metas de enseñanza, estableciendo los vínculos que posee esta tarea, tan frecuente en el nivel, con otros conocimientos matemÔticos; y finalmente se reflexiona acerca de la enseñanza de la medida en Nivel Inicial, acercando propuestas genuinas y con sentido para el trabajo en la sala, y una nueva mirada para desarrollar posibles líneas didÔcticas.