Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Nation at Risk: A 20-year Reappraisal. A Special Issue of the peabody Journal of Education

Edited by , Edited by , Edited by (Brown University, USA)
  • Formāts: 184 pages
  • Izdošanas datums: 03-Jun-2014
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781135482862
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 61,35 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 184 pages
  • Izdošanas datums: 03-Jun-2014
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781135482862
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This special issue examines the underlying assumptions of the "A Nation At Risk" report, the context within which the Commission's work was situated, and the effects of the report in improving teaching and learning, as well as the performance of the public educational system. The purpose is to address three broad questions: Was America's education system really putting the nation at risk in the early 1980s? What is the legacy of "A Nation At Risk"? Given our current knowledge on education and human development, the report's overall concern is restated: What risks and opportunities lay before the nation today, and how will they affect the notion of a "learning society" and our public education system? Taken as a whole, the seven articles address the three broad issues identified regarding the past, current, and future of educational reform in the United States.
Preface 1(6)
Kenneth K. Wong
James W. Guthrie
Douglas N. Harris
A Nation at Risk: A 20-Year Reappraisal
A Nation at Risk Revisited: Did ``Wrong'' Reasoning Result in ``Right'' Results? At What Cost?
7(29)
James W. Guthrie
Matthew G. Springer
Education and the Economy Revisited: How Schools Matter
36(28)
Douglas N. Harris
Michael J. Handel
Lawrence Mishel
From Excellence to Equity: Observations on Politics, History, and Policy
64(23)
Joseph P. Viteritti
Educational Quality and Policy Redesign: Reconsidering the NAR and Federal Title I Policy
87(18)
Kenneth K. Wong
Anna C. Nicotera
Curricular Reform in Mathematics and Science Since A Nation at Risk
105(25)
Thomas M. Smith
In the Wake of A Nation at Risk: New American Schools' Private Sector School Reform Initiative
130(34)
Mark Berends
A Nation at Risk After 20 Years: Continuing Implications for Higher Education
164
Timothy C. Caboni
Mitiku Adisu
Douglas N. Harris, Kenneth K. Wong, James W. Guthrie