Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: New Work Order

  • Formāts: 240 pages
  • Sērija : Studies in Education
  • Izdošanas datums: 20-Feb-2018
  • Izdevniecība: Allen & Unwin
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780429964671
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 53,84 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 240 pages
  • Sērija : Studies in Education
  • Izdošanas datums: 20-Feb-2018
  • Izdevniecība: Allen & Unwin
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780429964671

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Offers an analysis of what the authors describe as the "new work order", theories which have swept the business world in the past few years emphasizing "on-the-job learning", worker "empowerment", "collaboration", "participatory decision making" and so on. The authors argue that these "enchanted workplaces" are not as democratic or empowering as the rhetoric would have us believe, and that adult educators in particular need to be aware of the way in which this "fast capitalism" is disempowering certain groups.
AcknowledgementsPreface1 Sociocultural literacy, discourses, and the new work order2 Fast capitalism: theory and practice3 Alignments: education and the new capitalism4 A tale of one factory: training for teams5 A tale of one factory: teams at work6 A tale of one village: global capitalism and Nicaragua7 What is to be done?BibliographyIndex
James Paul Gee is Professor of Education at Clark University, Usa, and has an international reputation in the fields of critical literacy and sociolinguistics. Glynda Hull is Associate Professor of Education at the University of California, Berkely, and is co-director of the National Centre for the Study of Writing. Colin Lankshear is Professor in the School of Language and Literacy Education at Queensland University of Technology.