Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Non-Fiction for the Literacy Hour: Classroom Activities for Primary Teachers

Edited by , Edited by
  • Formāts: 112 pages
  • Izdošanas datums: 08-Apr-2014
  • Izdevniecība: David Fulton Publishers Ltd
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781134126651
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 31,30 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Bibliotēkām
  • Formāts: 112 pages
  • Izdošanas datums: 08-Apr-2014
  • Izdevniecība: David Fulton Publishers Ltd
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781134126651

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book offers practical guidance for teachers using the National Literacy Strategy at Key Stages 1 and 2, based on the six categories of non-fiction outlined in the Strategy. It gives an accessible introduction to the features of each of these text types.

Many teachers now feel confident in working with fiction and poetry, whereas the non-fiction objectives have been more challenging. The book includes new subject knowledge, such as understanding the linguistic features of different text types, and the need to find authentic reading material; practical classroom examples; high-quality photocopiable texts and activity sheets; and detailed guidance on how to work with the material at text, sentence and word level.

Each chapter consists of a description of the genre, a text example, a photocopiable double-page spread giving an annotated version of the text, details of the classroom resources for developing the ideas and activity sheets for each text. The book will appeal to all teachers and student teachers working at Key Stages 1 and 2, English and Literacy advisers in LEAs, and providers of initial and in-service training.
Acknowledgements vii
The contributors and authors ix
Introduction 1(2)
Range in the literacy curriculum
3(6)
Classifying text types
9(10)
Recount
19(12)
Report
31(12)
Explanation
43(12)
Instruction
55(12)
Discussion
67(12)
Persuasion
79(12)
Developing work on non-fiction
91(6)
Appendix: key to symbols 97(2)
References 99
Guy Merchant is Head of the Centre for English in Education at Sheffield Hallam University. Huw Thomas is Headteacher at Springfield School, Sheffield.