nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Table of Contents
Introduction
1. Developing reflective practice and mindful development
2. Nurturing Engaged School Children; Communication, Movement and Play
3. Helping children to feel safe and secure
4. Developing classrooms where children think and express themselves
5. Understanding child anxiety
6. Nurturing confidence in the classroom
7. Friendships, conflict and playground dramas
8. Developing nurturing methods of encouragement and self-motivation
9. Supporting parents to nurture their school child at home
10. Supporting lifelong learning in the classroom
Section 2 Introduction - The Nurturing Childhoods Pedagogical Framework
11. Nurturing School Children to do things for themselves
12. Nurturing School Children to do new things
13. Nurturing School Children to be brave
14. Nurturing School Children to have good ideas
15. Nurturing School Children to have a go
16. Nurturing School Children to have fun
17. Nurturing School Children to think