Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Online-Kommunikation für VerbƤnde: Wie Ihre Botschaften die Zielgruppen sicher erreichen und uberzeugen

  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 18-Dec-2017
  • Izdevniecība: Springer Gabler
  • Valoda: ger
  • ISBN-13: 9783658132675
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 52,34 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 18-Dec-2017
  • Izdevniecība: Springer Gabler
  • Valoda: ger
  • ISBN-13: 9783658132675

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Strategische Website-Konzeption, treffgenaue PR-Ma nahmen, kluges Issue Management, Campaigning im Internet und authentischer Dialog mit der Commmunity wollen gelernt sein v gerade von Verb nden, die es oft mit unterschiedlichsten Zielgruppen zu

Recenzijas

... liefert die Basis für Konzepte der Onlinekommunikation, tiefe Hintergrundinformationen mit Literatur-bezügen und technischen Details. (impu!se für Gesundheitsförderung, Heft 101, Dezember 2018)



... Versiert verbindet der Autor strategische Grundlagen und operative Überlegungen mit konkreten Umsetzungshinweisen ... Dieses Buch ist deshalb so wichtig, weil es den Finger in die Wunde legt, weil es Lösungen aufzeigt und als Instrumentenkasten jedem Verband hilft , seinen Dienstleistern die richtigen Fragen zu stellen. Es macht in kompakter Weise das erforderliche Wissen für eine erfolgreiche Online- Kommunikation verfügbar. (Verbändereport, Jg. 22, Heft 6, September-Oktober 2018)

Strategieentwicklung: Kommunikationsziele für individuelle Zielgruppen
definieren, Fallbeispiele, Semantische Konzeption.- Verbandswebsite:
Konzeption des wichtigsten Kommunikationskanals, Lastenheft,
Projektmanagement, Wireframing, SEO, Tracking, rechtliche Anforderungen u. v.
m..- Permanente Kommunikation: Contenterstellung, Kanäle identifizieren,
Newsletter, Medienarbeit, Social Media, Maßnahmen-Evaluation, Datenschutz,
Recht u. v. m..
Der Diplom-Politologe Ralf-Thomas Hillebrand arbeitet als Strategieberater, Coach und Projektmanager in der politischen Online-Kommunikation. Zu seinen Kunden zählen vor allem Wirtschaftsverbände. Hillebrand war sieben Jahre lang Online-Verantwortlicher des größten Verbandes der Pharmalobby sowie als Journalist und Software-Entwickler tätig.