nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Series Editor's Foreword
Acknowledgements
1. Online learning futures: Quality, Scale, Equity and Sustainability
2. What is Quality Online Learning
3. What Can We Learn From the Rapid Shift Online During the COVID-19 Pandemic?
4. How Well Does Online Learning Work At Scale?
5. Balancing Learning Benefits and Teacher Workload for Quality Online Learning
6. Co-Designing Collaborative Open Online Learning for Professional Communities
7. The Evidence of Impact for Co-Designed Massive Open Online Collaborations on the Sustainable Development Goals
8. Transformative Online Education in Challenging Contexts
9. Planning for an Evidence-Based Approach to Co-Designed Massive Open Online Collaborations (CoMOOCs)
10. Harnessing the Potential of Online Learning To Democratise Knowledge Exchange
Reference
Index