Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Online Research: Research Methods

(University of Derby, UK), (University of Newcastle, Australia)
  • Formāts: 192 pages
  • Sērija : Bloomsbury Research Methods
  • Izdošanas datums: 18-Apr-2024
  • Izdevniecība: Bloomsbury Academic
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781350319103
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 20,28 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 192 pages
  • Sērija : Bloomsbury Research Methods
  • Izdošanas datums: 18-Apr-2024
  • Izdevniecība: Bloomsbury Academic
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781350319103
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

First published Open Access under a Creative Commons license as What is Online Research?, this title is now also available as part of the Bloomsbury Research Methods series.

This book provides a concise and accessible introduction to online research, covering ethics, surveys, focus groups, ethnographies, experiments and the gathering and analysis of naturally occurring digital/big data. It also asks how researchers should use the digital environment to communicate their research and looks forward to the future of the field, asking what the next ten years hold. Online research is rarely well served by the direct translation of onsite methods onto the internet. Rather, researchers need to reflect, adapt and redesign research as they change the mode through which they conduct their research.

Featuring an updated glossary, two new chapters and comprehensive updates throughout, this new edition provides new and experienced researchers with the foundation they need to conduct online research projects.

Recenzijas

Essential reading for social researchers considering conducting online research. This book embeds ethical decision making in methods selection. A vital reminder that online research is still human research. -- Naomi Barnes, Queensland University of Technology, Australia

Papildus informācija

Provides a critical and concise introduction to online research, its origins, developments, benefits and current debates.

Series Editor Foreword
Preface to the Second Edition
Acknowledgements
1. Introduction: Online Research Methods for a Digital World
2. Exploring Online Data
3. Ethics and Online Research
4. Online Surveys
5. Online Interviews and Focus Groups
6. Online Ethnographies
7. Online Experiments
8. Communicating Research Online
9. Where Next for Online Research Methods?
Glossary
Bibliography
Index

Tristram Hooley is Professor of Career Education at the Inland Norway University of Applied Sciences, Norway, and at the University of Derby, UK.

Rachel Buchanan is Associate Professor in Education at the University of Newcastle, Australia.