nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Introduction;
1. Musicians Offstage: an overview of the aims and activities of orchestral and opera education and community engagement programmes;
2. Origins and Development: understanding the early history of orchestral and opera education and community engagement programmes;
3. Working Together: models of partnership delivery of music education;
4. Leading the Way: Case studies of orchestral and opera education and community engagement programmes;
5. Orchestras Building Communities: the El Sistema model and its global influence;
6. Creative Music Making: the new role of animateurs and teaching artists;
7. New Roles, New Skills: implications for the tertiary training of classical musicians;
8. Virtual Music Making: Classical music engagement utilising digital and online technology;
9. Music, Health, and Wellbeing: benefits for both musicians and participants;
10. A Second Pillar, or Working on the Fringe? A summary of the current situation and examination of future developments; Conclusion; Index